16 març 2025

Compte enrere oficial
:
:
:

12 de gener de 2024

La Zurich Marató Barcelona supera les 17.000 inscripcions només una setmana després d’haver assolit les 15.000

La setmana passada la Zurich Marató Barcelona 2024 va arribar als 15.000 dorsals venuts. I ara, una setmana després, la gran carrera barcelonina ha entrat en el seu últim tram de canvi de preu en superar les 17.000 inscripcions.

El bon ritme d’inscrits per a la 45à edició la marató barcelonina coincideix conseqüentment amb el sold out que s’ha produït a l’eDreams Mitja Marató Barcelona by Brooks 2024. De fet, amb 28.000 dorsals venuts i llista d’espera oberta, la Mitja és el test perfecte per a preparar els 42,195 quilòmetres de la capital catalana.

En aquest escenari, l’organització de la Zurich Marató Barcelona aspira a continuar creixent fins al pròxim 10 de març a un ritme que permeti assolir les 20.000 inscripcions. Xifra que igualaria el vigent rècord de participació de la prova, fixat en 2016 en 20.385 dorsals venuts.

Últimes notícies

La Zurich Marató Barcelona assoleix les 25.000 inscripcions

La marató barcelonina aconsegueix el contingent previst inicialment de dorsals disponibles per a 2025 a tres mesos de la prova i amplia a 27.000. Quan encara falten tres mesos per a la celebració de la Zurich Marató Barcelona 2025 el pròxim 16 de març, 25.000 persones ja s’han inscrit per a la 46a edició d’aquesta prova. Una xifra que supera […]

Llegir més

L’eDreams Mitja Marató Barcelona by Brooks i laZurich Marató Barcelona estrenen Vercho per a dissenyar els plans d’entrenament dels seus corredors en 2025

Avalat per l’equip de ProAm Training, Vercho serà l’app oficial dels plans d’entrenament de les dues grans proves de running a Barcelona. Ja no hi ha excuses, només quilòmetres! Aquesta és la presentació de Vercho, el nou entrenador virtual que arriba al mercat per a ajudar les i els corredors a aconseguir les seves metes esportives amb […]

Llegir més

Title Sponsor

Organizer

Official Partner

Official Timing Partner

Official Supplier

Charity Partner

Media Partner

Sustainable event