11 de febrer de 2022
Deporvillage s’uneix a la Zurich Marató Barcelona els propers dos anys
• La firma catalana s’estrenarà a la propera edició de la prova com a nou partner tècnic principal de l’esdeveniment.
• La prova presenta la samarreta oficial de la cursa que rebran tots els inscrits.
10.02.22- L’ e-commerce de referència esportiva Deporvillage anuncia la seva nova aliança com a patrocinador tècnic principal de la Zurich Marató Barcelona, després de signar un acord per les properes dues temporades. Per a la marca significa un dels patrocinis més importants fins ara i s’inclou dins del seu compromís de consolidar el running com una de les categories més importants.
Així, Deporvillage es converteix en una de les marques amb més visibilitat de l’esdeveniment, només per sota de Zurich, title sponsor de la prova. Inicialment la durada del patrocini és per als dos propers anys començant per la cita del proper 8 de maig de 2022.
Per a Deporvillage, convertir-se en el partner tècnic principal de la Zurich Marató Barcelona representa una fita important en la seva reeixida trajectòria, protagonitzant la primera acció d’aquestes dimensions a la disciplina de running. Amb aquesta aliança, Deporvillage exerceix com a proveïdor de materials tècnics per als corredors i voluntaris que assisteixin a l’esdeveniment. A més, el patrocini de la Zurich Marató Barcelona forma part de la seva estratègia d’incrementar la seva presència als principals esdeveniments esportius de les categories més destacades, com són el ciclisme, el running i els esports outdoor.
L’acord també inclou la participació de Deporvillage a l’eDreams Mitja Marató Barcelona, que celebrarà la 32ª edició el diumenge 3 d’abril.
Barcelona, escenari clau
La decisió no és una casualitat: Amb seu a Manresa, Deporvillage se sent molt vinculada a la ciutat Comtal, a la qual considera “Un escenari clau per arrencar amb l’estratègia de patrocinis a la disciplina running. Barcelona és una ciutat avantguardista, cosmopolita i mediterrània, amb un recorregut apassionant que engloba un públic local, internacional i amb gran presència de públic femení, estem molt contents” assegura Xavier Pladellorens, CEO de Deporvillage.
Per a Cristian Llorens, director de la Zurich Marató Barcelona, l’acord amb Deporvillage representa una gran notícia; “Estem orgullosos d’anunciar un acord amb una companyia digital, ambiciosa i innovadora com a Deporvillage. Un partnership en què confiem per aportar la millor experiència als nostres corredors i corredores, i en què sabem que la marca sabrà recolzar-se per assolir els seus objectius de comunicació. Amb aquest acord trenquem amb l’esquema habitual dels grans esdeveniments esportius, i confiem plenament que els llaços amb empreses distribuïdores com Deporvillage són clau per dur a terme activacions comunes més enllà de la mera visibilitat.”
Samarreta oficial de la Zurich Marató Barcelona
A dos mesos per a la celebració de la prova ja sabem el disseny de la samarreta de la marató barcelonina, que rebran tots els participants d’aquesta edició. Amb el color blanc com a gran novetat i el nou skyline de Barcelona, amb l’estrella de la Sagrada família com a protagonista, representa un dels obsequis que més valoren els inscrits a la prova.
L’esdeveniment, que se celebrarà el proper 8 de maig comptarà amb corredors de tot el món que recorreran un circuit completament urbà pel cor de Barcelona, passant per icònics monuments de Gaudí, el singular Eixample o el Camp Nou. La marató barcelonina és considerada una de les Maratons més espectaculars i màgiques del món, segons participants d’edicions anteriors.
Per a més informació i inscripcions: https://www.zurichmaratobarcelona.es/
• La firma catalana s’estrenarà a la propera edició de la prova com a nou partner tècnic principal de l’esdeveniment.
• La prova presenta la samarreta oficial de la cursa que rebran tots els inscrits.
10.02.22- L’ e-commerce de referència esportiva Deporvillage anuncia la seva nova aliança com a patrocinador tècnic principal de la Zurich Marató Barcelona, després de signar un acord per les properes dues temporades. Per a la marca significa un dels patrocinis més importants fins ara i s’inclou dins del seu compromís de consolidar el running com una de les categories més importants.
Així, Deporvillage es converteix en una de les marques amb més visibilitat de l’esdeveniment, només per sota de Zurich, title sponsor de la prova. Inicialment la durada del patrocini és per als dos propers anys començant per la cita del proper 8 de maig de 2022.
Per a Deporvillage, convertir-se en el partner tècnic principal de la Zurich Marató Barcelona representa una fita important en la seva reeixida trajectòria, protagonitzant la primera acció d’aquestes dimensions a la disciplina de running. Amb aquesta aliança, Deporvillage exerceix com a proveïdor de materials tècnics per als corredors i voluntaris que assisteixin a l’esdeveniment. A més, el patrocini de la Zurich Marató Barcelona forma part de la seva estratègia d’incrementar la seva presència als principals esdeveniments esportius de les categories més destacades, com són el ciclisme, el running i els esports outdoor.
L’acord també inclou la participació de Deporvillage a l’eDreams Mitja Marató Barcelona, que celebrarà la 32ª edició el diumenge 3 d’abril.
Barcelona, escenari clau
La decisió no és una casualitat: Amb seu a Manresa, Deporvillage se sent molt vinculada a la ciutat Comtal, a la qual considera “Un escenari clau per arrencar amb l’estratègia de patrocinis a la disciplina running. Barcelona és una ciutat avantguardista, cosmopolita i mediterrània, amb un recorregut apassionant que engloba un públic local, internacional i amb gran presència de públic femení, estem molt contents” assegura Xavier Pladellorens, CEO de Deporvillage.
Per a Cristian Llorens, director de la Zurich Marató Barcelona, l’acord amb Deporvillage representa una gran notícia; “Estem orgullosos d’anunciar un acord amb una companyia digital, ambiciosa i innovadora com a Deporvillage. Un partnership en què confiem per aportar la millor experiència als nostres corredors i corredores, i en què sabem que la marca sabrà recolzar-se per assolir els seus objectius de comunicació. Amb aquest acord trenquem amb l’esquema habitual dels grans esdeveniments esportius, i confiem plenament que els llaços amb empreses distribuïdores com Deporvillage són clau per dur a terme activacions comunes més enllà de la mera visibilitat.”
Samarreta oficial de la Zurich Marató Barcelona
A dos mesos per a la celebració de la prova ja sabem el disseny de la samarreta de la marató barcelonina, que rebran tots els participants d’aquesta edició. Amb el color blanc com a gran novetat i el nou skyline de Barcelona, amb l’estrella de la Sagrada família com a protagonista, representa un dels obsequis que més valoren els inscrits a la prova.
L’esdeveniment, que se celebrarà el proper 8 de maig comptarà amb corredors de tot el món que recorreran un circuit completament urbà pel cor de Barcelona, passant per icònics monuments de Gaudí, el singular Eixample o el Camp Nou. La marató barcelonina és considerada una de les Maratons més espectaculars i màgiques del món, segons participants d’edicions anteriors.
Per a més informació i inscripcions: https://www.zurichmaratobarcelona.es/